שאלות נפוצות

אנחנו יודעים שיש לך שאלות בנוגע לסוכנות שלנו. לכן קיבצנו את הנפוצות ביותר מביניהן והשבנו בצורה מפורטת.

תהליך העבודה

במהלך השיחה הראשונה עם צוות המשרד, נשלח אליך טופס אישור לחתימה דיגיטלית בנייד, ונבקש את תאריך ההנפקה של תעודת הזהות. אנו נבדוק מול כל החברות איפה אתה ובני משפחתך מבוטחים, מהו הכיסוי והאם הוא תואם את הצורך הביטוחי

ראשית, אנו תמיד מופתעים לגלות כצרכנים, שבזמן שניסינו לחסוך כסף, הוצאנו כספים על כיסויים ביטוחיים כפולים, לא מעודכנים ולא רלוונטים, לכן, בשלב הראשון בודקים את הרלוונטיות של הכיסוי.

לאחר מכן אנו בודקים מול כל חברות הביטוח, איזה כיסוי מציע את הכיסוי הרחב ביותר, המתאים לצרכיי הלקוח בעלות הסבירה ביותר.

בשלב האחרון אנו מרכיבים תיק מכל הרכיבים ומגישים לבחינת הלקוח.

במקרים רבים, אנו פוגשים בתיקים ביטוחיים המורכבים מכפל ביטוחים בחברות ביטוח שונות, מדובר במאות שקלים בשנה. בבדיקה פשוטה ניתן לבדוק אם זהו המצב ולטפל בו בזריזות

הפגישה שנתאם תתקיים במקום ובשעה הנוחה לך מול סוכן ביטוח מקצועי עם ניסיון רב בתחום הביטוח, המכיר את כל השינויים בפוליסות והגרסאות השונות

ראשית, הקשר עם הסוכן אינו מסתיים לאחר הפגישה, עם זאת, הסוכן לא נמצא מול המערכות במהלך היום ולכן יש לנו מחלקת שירות מקצועית, העומדת לשירותכם בכל יום בין השעות 8:00-16:00

ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון / דוא"ל/ וואטסאפ / SMS

צור קשר

אני רוצה לחסוך כסף

אנו תמיד זמינים כדי לעזור לך. בין אם זו הצעת מחיר , בדיקת תיק ביטוח ו"רק שאלה"